PROF. DR. MEHMET OKUYAN, Ehlisünnet değildir… PROF. DR. MEHMET OKUYAN’ı Seyretmeyiniz, Kitaplarını/Yazılarını Okumayınız, İtibar Etmeyiniz…

 

PROF. DR. MEHMET OKUYAN, Ehlisünnet değildir… PROF. DR. MEHMET OKUYAN’ı Seyretmeyiniz, Kitaplarını/Yazılarını Okumayınız, İtibar Etmeyiniz…

 

PROF. DR. MEHMET OKUYAN’ın GÖRÜŞLERİNİN BAZISI AŞAĞIDA GELDİĞİ GİBİDİR…

 

 1- Mehmet Okuyan, HZ. MERYEM (aleyhesselam) İÇİN “ÇİFT CİNSİYETLİ”, DER…

 

2- Mehmet Okuyan, HAYIZLI/ÂDETLİ KADIN “NAMAZ KILABİLİR…”, DER…

 

3- Mehmet Okuyan, HAYIZLI/ÂDETLİ KADIN “ORUÇ TUTABİLİR…”, DER…

 

4- Mehmet Okuyan, HAYIZLI/ÂDETLİ KADIN “KÂBE’Yİ TAVAF EDEBİLİR…”, DER…

 

5- Mehmet Okuyan, ŞEFAAT OLUNUP CENNETE GİRMEYİ İNKÂR EDER…

 

6- Mehmet Okuyan, KABİR AZABINI İNKÂR EDER…

Mehmet Okuyan; “KUR’ÂN’DA KABİR AZABINI İMA EDEN BİR AYET YOK… BERZÂH HAYATI DİYE BİR ŞEY YOK”, DER…

 

7- Mehmet Okuyan, ÖLÜLERİMİZE KUR’ÂN OKUYUP SEVABINI HEDİYE ETMEYİ İNKÂR EDER…

Mehmet Okuyan; “ÖYLE KABRİN BAŞINDA TELKÎNMİŞ, KUR’ÂN OKUMAKMIŞ, BUNLAR BOŞ ŞEYLER… ÖLÜLER BUNLARI DUYMAZ…”, DER…

 

8- Mehmet Okuyan, KADERİ İNKÂR EDER…

 

9- Mehmet Okuyan, MUCİZELERİ İNKÂR EDER…

 

10- Mehmet Okuyan, İSA (aleyhisselâm)’ın NÜZÛLU’NÜ İNKÂR EDER…

Mehmet Okuyan, İSA (aleyhisselam)’ın NÜZÛLU ile ilgili; “BİZİMKİ ŞAM’A İNECEKMİŞ, KATIR DA HAZIR BEKLEYECEKMİŞ…”, DİYEREK ALAY EDER…

 

11- Mehmet Okuyan, MEHDİ (aleyhisselâm)’ın GELECEĞİNİ İNKÂR EDER…

 

12- Mehmet Okuyan, AKLINA UYMAYAN BÜTÜN HADİSLERİ “KUR’ÂN’I KERÎM’E UYMUYOR” DİYEREK İNKÂR EDER…

 

13- Mehmet Okuyan, CEHENNEMİN EBEDİ OLDUĞUNU İNKÂR EDER VE “BU ADİL DEĞİL!”, DER…

Hâlbuki Kur’ân-ı Kerimde pek çok ayette cennet ve cehennemden bahsedilirken, “hâlidîne fîhâ ebedâ” “Orada ebedî (sonsuz) olarak kalacaklardır” (Nisâ, 57; Maide, 119; Ahzâb, 65; Cin, 23) ifadesiyle, cennet ve cehennem hayatının sonsuz olduğu ifade edilmiştir…

 

14- Mehmet Okuyan, HAZRETİ İBRAHİM VE İSMAİL (aleyhimasselâm)’ın KISSASINI TAHRİF EDER…

 

15- Mehmet Okuyan, “HANIMLARINI GÖSTERMEYEN BERABER OTURTMAYAN ARKADAŞLARINDAN ŞİKÂYETÇİ OLUR” ve “KADIN ERKEK KARIŞIK OTURMAKTA” BİR MAHZUR YOK, DER…

 

16- Mehmet Okuyan, “KUR’ÂN’I KERÎM’E ABDESTSİZ DOKUNULUR”, DER…

Mehmet Okuyan; “Abdestli Kur’ân’a dokunmak, haysiyetli bir davranıştır ama sırf Kur’ân’a dokunmamayı abdestsizliğine kurban etme. Abdestin yoksa da dokun, ama anlamak için dokun. Abdestin yokken anlaya anlaya dokunarak, O’na abdestsiz dokunmamak gerektiğini de anlayacaksın ve bir daha abdestsiz dokunmayacaksın…” der…

 

17- Mehmet Okuyan, “KUR’ÂN APAÇIK KİTAPTIR, KUR’ÂN’I HERKES ANLAR ANLAŞILMASI İÇİN BAŞKA KİTABA GEREK YOK” DER, AMA KENDİSİ KUR’ÂN ANLAŞILSIN DİYE OTURUP TEFSİR YAZAR…

Mehmet Okuyan, “KUR’ÂN İLE İNSANLAR ARASINA BAŞKALARINI SOKMAYA GEREK YOK” DER, AMA KENDİSİ KUR’ÂN İLE İNSANLAR ARASINA GİRİP TEFSİR YAZAR…

Mehmet Okuyan, “İSLAM’I ANLAMAK İÇİN KUR’ÂN YETER, BAŞKA KİTABA GEREK YOK” DER, AMA KENDİSİ İSLAM’I ANLATMAK İÇİN BİRÇOK KİTAPLAR YAZAR…

 

18- Mehmet Okuyan, TAHRİF EDİLDİĞİ KESİN OLAN İNCİL VE TEVRAT’IN “ALLAH TARAFINDAN” OLDUĞUNU SAVUNUR…

EZBERLENEREK VE YAZILARAK KORUNUP AKTARILAN SAHİH HADİSLERİ BİLE KABUL ETMEYEN Mehmet Okuyan; “3 KİTAP DA EĞER DOĞRU OKUNUR VE DOĞRU ANLAŞILIRSA ŞARTLANMAMIŞ BEYİNLERİN ONLARI REDDETMESİ MÜMKÜN DEĞİLDİR…” DER…

 

19- Mehmet Okuyan, SALAVÂT AYETİNİ TAHRİF EDİP PEYGAMBER EFENDİMİZE SALAVÂT GETİRMEMEYE TEŞVİK EDER, SALAVÂT HADİSLERİNİ İNKÂR EDER…

Mehmet Okuyan, Kur’ân’ı kendi kafasına göre yorumlayarak birçok ayeti çarpıttığı gibi Ahzâb suresi 56. ayette geçen “salât” kelimesinin “destek” manasına geldiğini ve “peygamberi destekleyin” demek olduğunu söyler…

Diyanet Vakfı: “Allah ve melekleri, Peygamber’e çok salavat getirirler. Ey müminler! Siz de ona salavat getirin ve tam bir teslimiyetle selam verin…” (Ahzâb, 56)

Kuşeyrî (rh.a); “Allah’ın insanlara salâtı, onlara rahmet etmesi, peygamberlere salâtı ise onlara şeref vermesi ve ziyade ikram etmesidir…” der.

“Salât kelimesi Allah’tan olunca rahmet, Meleklerden olunca istiğfar/mağfiret istemeleri, Müminlerden ise dua etmek anlamındadır…

 

20- Mehmet Okuyan, CUMA NAMAZININ KADINLARA DA FARZ OLDUĞUNU İDDİA EDER…

 

21- Mehmet Okuyan, KUR’ÂN VE SÜNNETTE “NESH” KAVRAMINI İNKÂR EDER…

 

22- Mehmet Okuyan, namaz kıldırırken abdestsiz olduğu aklına gelince rezil olmamak için namazdan dönmeyen Okuyan Kur’ân’daki açık abdest ayetlerine rağmen kendi ifadesiyle akıl yürütüp “abdest bu kadar önemliyse” diyor ve bir işaret bekliyor. Abdestsiz namaz kıldığını hatırladığı anda haram işlememek için bozması gerekirken yaptığı fiile devam edip, açık ayetler varken işaret bekliyor ve bu cürmü Peygamberin yaptığı ile kıyaslıyor…